Tenerife magyar turavezeto

A csapat

Kis csapatunk 2020-ban költözött ki Tenerife szigetére. Az elmúlt évtizedben a turizmusban dolgoztunk, számtalan utazást szerveztünk a nagyvilágban, és rengeteg elégedett utassal tértünk haza kalandos utazásainkról, mellette a YouTube csatornánkat és közösségünket építgettük. Jelenleg a Kanári-szigeteken (főleg Tenerife szigetén), illetve Spanyolországban és Dél-Amerikában kalandozunk és igyekszünk kamatoztatni a több éves tapasztalatainkat, amit az idegenforgalomban, illetve a médiában szereztünk!

Szenczi Zsolt

Gyermekkori álmaim élem át az elmúlt években, melyek remélem még hosszú évtizedekig elkísérnek az utamon. Az aktív világjárás és az álom kezdete valamikor 2007-ben kezdődött. Azóta volt szerencsém a világ hegyeit, tengerpartjait és városait hivatásszerűen bebarangolnom.

2009-től az Eupolisz utazási irodának vittem csoportokat, majd az utazom.com kalandtúráinak a felépítésért feleltem. 2013-től a Budavár Tours utazási irodának építettem fel a kalandnyaralás, kalandutazás részlegét, illetve online utazási magazint írtam, szerkesztettem. Imádtam ezt a munkát a szervezéstől egészen az utazások vezetéséig, illetve a weblapfejlesztéstől egészen a katalógus írásán át az online magazinig, illetve a hírlevelek összeállításáig. Ezekről az évekről is mesélnek a HelloVilág YouTube csatornán található videók, illetve számtalan színes történet, amit még az iroda honlapján olvashattok. Nagyszerű érzés volt Nektek másképp, a klasszikustól eltérően bemutatni a világot (a vissza jelzések alapján, ez sikerült is).

Valahol Ladakh hegyei között

A krisztusi kor közeledésével egyre inkább a keleti filozófiák, gondolatok kezdtek érdekelni, így különösen szívesen járok ebbe a térségbe is. Azonban az elmúlt években elrabolta a szívem a Kanári-szigetek szépsége. Úgyhogy szívesen engedtem a csábításnak és Tenerife lakosa lettem.

csoportkép teide nemzeti park

A nyugati embernek órája van, a keletinek meg ideje – mondják Ázsia számtalan országában (illetve itt a Kanári-szigeteken is). Remélem, fogékony vagy egy picit más típusú utazásra és találkozunk valamelyik kalandnyaralásunkon vagy Youtube videóban esetleg itt a magazin hasábjain!

Marokkóban – foci a srácokkal
Pár kedves Utas vélemény a teljesség igénye nélkül – nehéz 13 évet összegezni 🙂
hellovilagvlog_youtube

Vértes Viktória

Viszonylag korán kezdtem a világjárást, már gyermekként a Joshua Tree National Park ösvényein szaladgáltam. Családdal szinte az összes kontinenst bebarangoltuk, így nem volt kérdés, hogy az egyetemi éveim alatt a turizmus felé veszem az irányt2011-ben diplomáztam turizmus szakon és ahogy elhagytam az iskola falait, bele is kezdtem az utazásszervezés világába. Több magyar utazási irodának is dolgoztam az elmúlt években, mint Robinson Tours, Neckermann és Budavár Tours, utazás értékesítés-szervezés területen

Nepálban a 8000 méteres hegyek előtt

Az elmúlt években lehetőségem volt több, illetve pár napos csoportos túrákat is kísérni Europában, illetve Ázsiában. Városi és természetközeli területeken is egyaránt megfordultam csoporttal, illetve magánúton is. Talán a legnagyobb kedvencem Nepál és Thaiföld volt.

Tenerife magyar túravezető

Hosszabb, rövidebb kint tartózkodásaim voltak külföldön, de mindig is nagy vágyálmom egy szép, trópusi helyen élni. Így esett a választásom Tenerifére, és itt is ragadtam.

Vértes Viktória Tenerife

Kövess bennünket Instagram és Facebook csatornánkon és iratkozz fel a YouTube csatornánkra!